
Jak uspět na promo akci
Každá firma potřebuje nějaké promo, aby si jí lidé všimly a objednaly služby nebo výrobky právě od nich. Samozřejmě se to lépe říká, než dělá, ale pokud zkusíte nějaké z následujících tipů, tak nešlápnete vedle. Ačkoliv se to nezdá, tak každá firma může v dnešní době uspět, chce to však nějaký plán a jasný cíl, co od dané kampaně chcete. Každá firma by měla vycházet s toho, jako by byla sama zákazníkem. Měla by umět nalákat sama sebe, a to je naprostý základem. Pokud vás neosloví vaše reklama, tak nejen, že taková reklama je k ničemu, ale také vyhodíte peníze oknem.
Proto je dobré vždy ke všemu přistupovat, jako byste sami něco od vaší firmy chtěli koupit. Co by vás ke koupi vedlo, co vás osloví a co rozesměje. Pozor, dobrá reklama je ta, nad kterou se zasmějete nebo si jí zapamatujete. Taková reklama je zlaté dno a rozhodně byste jí měli mít. Pokud vystupujete s firmou na veletrzích a dalších veřejných akcí na propagaci, tak byste měli myslet na každý detail. Lidé, kteří tyto místa navštěvují jsou vysocí manažeři a majitelé firem. Ovšem i oni jsou pouze lidé a smrtelníci. Proto, pokud jim chcete představit podrobně nějaký projekt, službu nebo výrobek, tak potřebujete jejich čas.
Teď to hlavní, jak jejich čas získat a zastavit je právě u vašeho stánku? Odpověď je jednoduchá. Většina těchto manažerů už má rodinu a většinou tráví čas právě s nimi, takže i na tyto akce je vezme s sebou. Neváhejte tak a na akci kupte skákací hrad, na kterém bude název a logo firmy. Všichni manažeři, kteří dojdou s dětmi se tak budou muset zastavit a vy tak získáte čas si s nimi promluvit a představit jim váš produkt. Je to velmi efektivní způsob, jak zastavil lidi právě u vás a udělat s nimi obchod. Firemní propisky promodarky vám pak poslouží k podpisu smlouvy nebo koupi výrobku. Je to jeden z velmi zajímavých a hlavně chytrých postupů, jak získat čas a pozornost manažera.